دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی و سینا سرلک + متن آهنگ

دانلود آهنگ افسار از محسن چاوشی و سینا سرلک + متن آهنگ

آهنگ افسار از محسن چاوشی و سینا سرلک

دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب







متن آهنگ افسار از محسن چاوشی و سینا سرلک


آسمون اوری گرهد دنیا رو کرد سرد 

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه

گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه

هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست

خو نمی گیرم به این تکرار طوطی وار نه

تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا

دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه

قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان

بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار نه

گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه

آسمون اوری گرهد دنیا رو کرد سرد

آسمون اوری گرهد دنیا رو کرد سرد

مو چطور دل خوش کنم لای این همه برد

♫♫♫


 میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز

می کنی گاهی فراموشم ولی انکار نه

سخت میگیری به من با این همه از دست تو

میشوم دلگیر شاید نازنین بی زار نه

گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه

 دادم هی بیدادم هی مندم خوم تک

مرقیامت بنشونمون کل یک

مرقیامت بنشونمون کل یک


یک عشق


۶ ۰ ۸ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۸)

عالی بود

پاسخ:

۱۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۳۰
:)

ساتیا سخی پور

۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۸
خیلی زیبا بود مخصوصا قسمتی که محلی میخونه

پاسخ:

۱۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۳۰
:)

ایول ♥

باحال بود ..

پاسخ:

۲۰ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۱۲
:)

میشوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه:)

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۵
او مای گاد :)

زیبابود

سجاد صالحی

۰۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۲
سلام من شما را دنبال کردم اگر شما مرا دنبال نکردید شما را از لیست دنبال کنندگان حذف می کنم.🤗🤗😉😉.

محسن چاوشی

۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۳:۲۳
وبلاگتون عالی بود

پاسخ:

۲۰ مرداد ۹۷، ۱۳:۱۲
ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

بودن من ، بی مخاطب است !
اما نوشته هایم ، همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند !

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات