چند تا عکس نوشته ی تنهایی

چند تا عکس نوشته ی تنهایی




بیشتر ببینید:

۱۱ ۰ ۲۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲۵)

پاسخ:

۲۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۲۴
ممنون :)

قشنگ بودن.

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۶
ممنون :)

عاقبت تنهایی و توخودت ریختن و دم نزدن قرص اعصابه اونمتو سن کم..عاقبتش مرگ تو جوونیه:)اما کلی سرت میاد تا بمیری...

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۶
:((

خوب بود

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۵
ممنون :)

ساتیا سخی پور

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۰
خیلی زیبا بودن ولی من کلا ازین حرفهای تکراری و عشق و عاشقی خسته شدم خیلی تکراری و لوس شدن

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۵
درسته :( ولی چیکار کنم؟
تنها شدم :(

با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام 
بنده وبلاگ شما رو دنبال می کنم 
موفق و مؤید باشید 

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۴
سلام
منم دنبال کردم
:)

زیبا ...
عالی ....
....
ممنون عکس های قشنگیه :)

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۴
خواهش میشود :)

زیبابودن....

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۳
خواهش :)

علیرضا یاغموری

۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۲
عالی (:

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۳
ممنون :)

عالی بود :)

عاااالی ! هم قالبی :)

واقعا

وب جالبی داری :
تنهایی خوب نیست مث مرگ تدریجیه
خوشحال میشم از وبم سر بزنی :)
nofaz.blog.ir

عکس نوشته های خوبیست.

من دلم پاکه ...

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۰
به تنهاییم افتخار میکنم 
چونمیدانم تحمل تنهایی ، بهتر از ...گدایی محبت است ...☺
لااااایک ...👯👍👍👍

با سلام. شما یکی از دنبال کنندگان سایت کتابنما هستید که به ارائه محتوای تحلیلی یا انتقادی کتاب ها در قالب نماهای صوتی-تصویری می پردازد. جهت بهره مندی از مزایا و مطالب متنوع تر، می توانید در شبکه(کانال) تلگرامی کتابنما هم عضو شوید و مطالب را با بروز رسانی و تنوع بیشتر، دریافت کنید.

کانال تلگرام : https://telegram.me/joinchat/BqNpdT4YmASR-OqKL08QPg

سپاس

اشکم در اومد

نویسنده عشق

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۵
گاهیی تنهایی بهترین نعمت است و گاهی مرگ .

علی رحمانی پور

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۳
سلام
دنبال شدید
لطفا ما رو هم دنبال کنید
سپاس

پاسخ:

۱۵ شهریور ۹۷، ۰۰:۲۳
ممنون حتما

محمد آذرکار

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۴
تنهایی هم نعمت است هم سخت..

محمدمهدی کریمی

۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۷:۴۹
عالی بود.
موفق باشید.

پاسخ:

۱۴ شهریور ۹۷، ۱۴:۲۲
ممنون

مرسی

عالی

علی رحمانی پور

۱۵ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۵۰
عالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

بودن من ، بی مخاطب است !
اما نوشته هایم ، همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند !

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات