اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

زیباترین اس ام اس های عاشقانه را در سایت یک لاو دنبال کنید

اس ام اس عاشقانه
Lovely Sms

یک ساعت تمام، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید: آخر خفه شدم! چرا حرف نمیزنی؟
گفتم: نشنیدی؟.... برو...
زبـــآن سـکـوت


زمانی معنی عشق رو فهمیدم؛
که هیچ چیز جز خود عشق نداشتم


اس ام اس عاشقانه
Lovely Sms


برای پیش "تو"بودن ...
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی "دل"...
کافیست...!


اس ام اس عاشقانه
Lovely Sms



خـوشــبــخــتی 
 یــعـــنــــی
 مـــــــن
 عــروس مـامـانــتم
 تــــــو
 دامـــــــــاد مـامـانـم


اس ام اس عاشقانه
Lovely Sms



منْ
معنیه تمامِ
واژه های عاشقانه را
در نازِ چشمانِ تو یافتم...


اس ام اس عاشقانه
Lovely Sms



گــاهــی تو اوج
.
تـنـفر و عصـبـانـیت...
یـادت می افـتــه کــه
.
.
.
عــاشقــشــی ...


اس ام اس عاشقانه
Lovely Sms



مــــن، بــی تــو زنـدم

ولـی یـــه زنــدهـ بــــه گـــور :)


1love.blog.ir

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

بودن من ، بی مخاطب است !
اما نوشته هایم ، همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند !

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات